niedziela, 21 kwietnia 2019

Dziennik 20 Kwiecień 2019 Sobota w Mannheim

Dziś Wielka Sobota , wszyscy z koszyczkami i moje ukochane wnuki rownież .
Wnuczki Julia , Emilia i Zosia w Polsce święciły a chłopaki Julian i Leonek w Holandii.





Zrobiła się piękna wiosna , tydzień temu w sobotę miałam na sobie gruby sweter i płaszcz, było strasznie zimno. Dziś pogoda rozpieszcza, 25 stopni  Celecjusza. 

Pojechałyśmy z Ramoną do miasta, przechodząc koło apteki przypomniałam sobie, że recepta została we Frankfurcie. Sama na siebie się wkurzyłam , bo powinnam ją wcześniej schować do torebki, takie życie zapominalskiej. 
Miałyśmy iść coś zjeść , ale żadna z nas nie miała ochoty, wiec wróciłyśmy do domu. Niestety wieczorem musiałam wrócić już do Frankfurtu. 



                                                  Pozdrawiam Monika .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz