piątek, 10 marca 2017

Dziennik 10 Marzec 2017



Dzisiejszej  nocy śniła mi się Gracjanka , strasznie za nią tęsknie , brakuje mi jej na co dzień . Choć wiem , że jest ze mną na codzień w moich myślach .
Ślicznie wygladała i nawet jej to powiedziałam , jak zawsze coś dla mnie ugotowała. Dlaczego tacy cudowni ludzie musza tak wcześnie odchodzić z naszego życia . Do dziś się nie pogodziłam ze śmiercią mojej ukochanej babci i pewnie jeszcze długo się nie pogodzę  i ze śmiercią Gracjany też  . Popłakałam się jak tylko sobie o niej pomyślałam , ale wiem że czówa nademna i nie byłaby zadowolona widząc mnie zapłakaną . Jakie to wielkie szczęście mieć prawdziwych przyjaciół , ja takich mam i jestem szczęśliwa ,ze są zawsze ze mną . 





W Szwajcarii w końcu przestało padać , dziś świeci  słońce i jakoś mam więcej ochoty do życia . Moja przyjaciółka Ramonka jutro leci na urlop do Turcji , strasznie sie cieszę , ze jej dzieci ją namówiły do tego . My planowałyśmy juz kilkakrotnie urlop , ale zawsze moja praca stanęła na przeszkodzie , dlatego niech leci sama i odpocznie . Listę zakupów juz jej wręczyłam , niech nie myśli , że będzie tylko siedzieć i odpoczywać .

W tym roku , podjęłam juz decyzje , muszę pomyśleć bardziej o sobie nie tylko pracą człowiek żyje ,muszę odwiedzić moje przyjaciółki , tak lista jest pokaźna . Mam nadzieje , ze się cieszą . zwiedzę kilka krajów , w niektórych jeszcze nie byłam , ale w tym roku będę . 

Miłego dnia pozdrawiam i ściskam Moni 🌸🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz