środa, 11 kwietnia 2018

Dziennik 07 Kwiecień 2018 Worms- Urodziny Elke 😘

Wybieram  się do Worms . Siostra Ramony ma urodziny. Jestem taka szczęśliwa , że mam dzień wolnego. Już dostawałam na głowę od siedzenia w pracy. Dlatego zawsze doceniam jak mam cały dzień wolnego i mogę wyruszyć z domu nie myśląc o babci. Na dworcu spotkałam panią która zawsze w Bad Soden przynosiła nam gazety z kościoła. Całą drogę do Mannheim rozmawiałyśmy o dzieciach i co tam u nas słychać. Pamiętam jak dziadek się denerwował , że musi płacić za gazetę. 

Ramona przyjechała na dworzec. Pojechałyśmy jeszcze do C&A, chciałam sobie kupić sukienkę w której nawet sama sobie sie bardzo podobam. Kupiłam czarną i chciałam jeszcze czerwoną, niestety już nie było. Zresztą wcale mnie to nie dziwi. 

W Worms świętowaliśmy urodziny Elke. Było cudownie. Rozmawialiśmy , śmialiśmy się tak mi tego brakowało bardzo. 










Pozdrawiam Monika 😘😘😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz