niedziela, 3 września 2017

Dziennik 1 Września 2017 Zakupy zakupoholiczki.

Likwidują sklep Voegele , więc coś dla mnie. Ponieważ są to już ostatnie sztuki , to ceny naprawdę okazyjne.
Spódnica w kratkę z 89.90 przeceniona na 3 Fr
Spódnica ruda z 79.90 przeceniona na 3 Fr
Kilka bluzek po 5 Fr
Swetr oliwkowy z 89.90 na 9 Fr pasujący do moich bojówek,
No jak się nie skusić na zakupy. Wiec kupiłam. Chyba zanim pojadę juz do Niemiec wyślę wcześniej moje bagaże, bo przegięłam. Już z Polski przyjechałam załadowana w dwie walizki.





Miałam nadzieje , że jakoś się zmieni moje życie teraz. Niestety pozostaje dalej wszystko jak było.
Praca, praca i praca. Jedynie do Polski nie będę jeżdzić teraz często. Następnym razem dopiero w grudniu.
Naszczęście dobrze się czuje, planuje już na przód co mam jeszcze do zrobienia.
W końcu schudłam 3 kg , dla mnie to sukces tak jak dla innych -30 kg , więc może już teraz będę na dobrej drodze. Hura hura hura , ktoś kto nie wie jak się tyje po antydepresantach pewnie nie zrozumie mojego szczęścia, ale ja wiem. Zwłaszcza ,że byłam szczupła a przytyłam strasznie dużo. 


Pozdrawiam Moni 🌸🍀🌸💐🌸💐🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz