piątek, 17 listopada 2017

Dziennik 9 Listopad 2017 Przeprowadzka

Cały dzień się przeprowadzałam się do nowego pokoju, zamieniłam duża szafę na dwie hahaha, dopiero teraz zobaczyłam ile mam ubrań , ile par butów i , ile torebek oraz  całkowicie nie potrzebnych rzeczy. Dwa dni wcześniej kupiłam jeszcze dwie pary butów. Nic nie poradzę na to , że kocham byty, torebki i perfumy. Przez najbliższy czas nie będę nic kupować , chyba że bedzie to miłość od pierwszego wejrzenia. ❤️❤️❤️❤️💄👜👠🦁

Cały dzień zajęło mi układnie ubrań, ale też spakowanie mojej walizki na wyjazd do Szwajcarii.






Oczywiscie moja córcia powiedziała, że krzywo zdjęcie stoi, ale ja je tylko postawiłam na krysztale, jak wrócę już po wszystkich wyjazdach to wtedy znajdę odpowiednie miejsce na ścianie.

Pozdrawiam serdecznie Moni .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz