wtorek, 28 listopada 2017

Dziennik 24-28 Listopad 2017 Uczulenie na czekoladę i kapuche.

W poprzednim poście mało pisałam , ale te kilka dni spędzam tylko na pracy , zakupach i rozmowach z moja rodziną. Za kilka dni już koniec listopada a ja jadę do Polski w okolice Poznania. Prawda jest taka , że bardzo sie cieszę. 
Niestety na kilka dni przed wyjazdem dostałam uczulenie na połowie twarzy, jedna czerwona plama. Normalnie wielki pech ,bałam się że do wyjazdu mi nie zejdzie. 
Naszczęście już tylko mała część buzi ma jeszcze pozoastałosci po uczuleniu. Leki antyalergiczne , maść homeopatyczna , maść z wit A, wapno i już schodzi. Niestety czekolada i kapusta kiszona musi zniknąć z mojego jadłospisu.

Jak zawsze znów piękne filiżanki mają w Migrosie. 




Pozdrawiam Monika 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz