czwartek, 5 października 2017

Dziennik 28-29 Wrzesień 2017 Zmiana fryzury.

Jeszcze dobrze nie zaczęłam pracować , a już poleciałam do fryzjerki. Kolor taki sam , ale ścięłam włosy. Chciałam coś zmienić w wyglądzie. Mi się podoba.
Nie mam ochoty się malować, ale przeczytałam wszystkie książki. Powinnam znów sobie kupić na kindla następne, ale nie mam pomysłu jakie teraz. Lubię czytać , zapominam wtedy choć na chwile o swoich problemach. Aplikacje kindle można zainstalować na telefonie czy tablecie . Mój kindle ma córka , ja mam aplikacje na iPadzie , iPhonie i samsungu. Wszędzie mogę czytać , czy to w parku , czy w domu , autobusie czy pociągu.



W trakcie pisania , kupiłam sobie kilka książek. Książki zawsze kupuje w księgarni Publio , jeszcze jak moje dzieci chodziły do szkoły to zawsze tam zamawiałam podreczniki, a teraz sama sobie kupuje.

Pozdrawiam Moni.

http://www.publio.pl/index.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz