czwartek, 18 stycznia 2018

Dziennik 13 Styczeń 2018 Jak co tydzień w domu.

Jak zawsze w sobotę pojechałam do domu. Odpoczęłam i uwolniła swoją głowę od natrętnych myśli. Miałyśmy jechać na pchli targ , ale okazało się ,że w soboty nie jeździ tam autobus. Skoro już wyszłyśmy z domu tak wcześnie to pojechałyśmy do miasta. Teraz zaczęłam oszczędzać więc nie kupuje jak leci, to wróciłyśmy szybko do domu.

Poukładałam swoje torebki, zajmowały za dużo miejsca w szafie. Powędrowały do plastikowego pojemnika i na szafę. W następnym tygodniu będę robić  porządek z butami.

W drodze powrotnej zjadłam w pociągu coś słodkiego i jak zawsze wypiłam kakao. Niestety kawe pije teraz bardzo żadko i tylko w domu. Teraz pije tylko inkę i tez mi smakuje. Pozwalam sobie na słodkości tylko raz w tygodniu. Wiec trafiło na sobotę. Wcześniej zawsze rezerwowalam sobie miejsce w pociągu , a teraz zamiast miejscówki która kosztuje 4 euro to kupuje sobie kakao. 


Pozdrawiam Moni 😘😘😘


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz