środa, 3 stycznia 2018

Dziennik 2 i 3 Styczeń 2018 Algi Chlorella na psychikę

Nie miałam takiego postanowienia, ale udało mi się samej zmotywować wczoraj i dziś do zrobienia treningu w domu. Zmęczona , spocona ale szczęśliwa , że sie udało. 

Oprócz treningu dziś zrobiłam 3 godzinny spacer. Runda po sklepach, musiałam kupić kilka brakujących rzeczy do domu. Stwierdziłam , że nie będę się spieszyć i spacerkiem po wszystkich sklepach. Postanowienie, że ograniczam kupowanie kosmetyków jest ciężkie, no cóż chodzę i ogladam. Muszę wytrwać. Choć promocje kuszą bardzo. Jedynie pasta do zębów i olejek pod prysznic, bo tego w domu brakło.




Kupiłam sobie dziś chlorelle podobno poprawia przemianę materii i psychikę, oraz pomaga w przemęczeniu ,100 tabletek za 9 euro. Ale czego się nie robi , żeby się lepiej poczuć. 

Pozdrawiam Moni 😘😘😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz