piątek, 26 stycznia 2018

Dziennik 23-24 Styczeń 2018 Wiosenna pogoda i nowe paznokcie .

We Frankfurcie pogoda typowo wiosenna. Niestety dużo osób teraz choruje. Taka pogoda. Byłam w mieście zrobiłam małe zakupy kosmetyczne, odrazu zrobiłam też paznokcie. W przyszłym tygodniu pracuje tylko 3 dni pózniej jadę do Polski. Już nie mogę sie doczekać.


Pierwszy raz widziałam kobietę, która wyglądała tak pięknie , że nie mogłam się napatrzeć. Jakieś 160 wzrostu, dużo za dużo kilogramów tak koło 120 kg na moje oko , ubrania chyba w rozmiarze 52, ale wyglądała cudownie. Co chwile się jej przyglądałam , miała pięknie zrobiony makijaż i mimo tych kilogramow miała taki seksapil w sobie jakiego nie mają osoby z wybiegów. Zrobiła sobie czerwone paznokcie , pasujące do pomadki do ust. Tak więc mimo bycia więcej niż xl  , można pięknie wyglądać.


Pozdrawiam Moni 😘😘😘😘😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz