piątek, 18 maja 2018

Dziennik 5 i 6 Maj 2018 Z moimi wnuczkami ❤️❤️❤️❤️

Największe szczęście to posiadać wnuki. Moje dzieci bardzo kocham , ale miłość do wnuków to jest coś wyjątkowego. To taki ogrom miłości. Ja jestem babcią , która rozpieszcza swoje wnuki. 
Pojechałyśmy z moja córcią i dziewczynkami na zakupy. Emilcia zobaczyła lalkę i bardzo ja chciała. Podałam jej dwie do wyboru. Obie wylądowały w koszyku z zakupami. Uśmiałam się jak złapała obie i powiedziała ,,moje ’’’. Taki mały szkrab , a wie już co chce. 
Chciałam sobie kupić jakieś wygodne buty, od kilku tygodni nie mogę nosić żadnych na płaskim ,bo moja pięta strasznie cierpi. Ja mierzyłam kilka par butów a moja Emilcia zobaczyła ze są wózki dla lalek, oczywiście przyszła z dwoma , Paulince udało się jej wytłumaczyć , ze w domu ma juz dwa wózki i nie potrzebuje innych. Wypatrzyła sobie parasolkę z Elzą. Pani podała jej z innymi kolorami ale też z Elzą. Sprzeciw był odrazu. Ona chciała niebieską a nie czerwoną. Taka mała, ma 22 miesiące a już wie czego chce. 

W niedzielę zrobiłyśmy sobie wycieczkę na Jaworzynę. Obie moje wnusie Juleczka i Emilcia były zachwycone.  Spedziłysmy tam trochę czasu. Obiad był bardzo dobry.








Pozdrawiam Monika.😘😘😘😘😘😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz