poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Dziennik 18 Sierpień 2017 Najszczęsliwsza babcia na świecie.

Mam tydzień urlopu , dziś jest piątek 18 sierpnia. Mam kilka terminów , które muszę tym razem już dotrzymać. Dentystka , notariusz i odbiór paszportu. Byłam dziś w paszportowym , ale kolejka chyba z 30 osób a tylko jedno okienko otwarte, wiec w poniedziałek przed dentystą podjade i odbiorę .
Najszczęśliwszy dzień , moja wnusia Juleczka pierwszy raz została bez rodziców u mnie na noc.Takiego szczęścia nie oczekiwałam bo zawsze kiedy pytałam , to mowiła że wraca z mamą do domu. Była to tylko jedna noc , ale dla mnie największe szczęście. Pamiętam jak ja bardzo byłam z żyta z moją babcią Helenką. Mam nadzieję , że  z moimi wnukami , będę mieć taki sam kontakt jak, ja z moja babunią.
Takie przytulaski były z Juleczką.







Pozdrawiam Moni 🌸🍀🌸🍀



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz