wtorek, 29 sierpnia 2017

Dziennik 20 Sierpień 2017 Karczma Nad Kryniczanką

Niedziela , dzień leniuchowania , zadzwonił telefon z zapytaniem czy dziś gotuje obiad , bo było kilka chętnych osób. Niestety nikt mi wcześniej nie powiedział , że takie są oczekiwania, wiec u mnie kuchnia zamknięta , w lodowce tylko mleko. Czasem jak mam ochotę to gotuje obiad dla całej rodziny i nie jest to obiad tylko dla 4 osób , raczej dla około 20 osób. Rodzine mam liczną, ale lubię czasem coś im ugotować , bo zawsze ja się u wszystkich stołuje tylko nie u siebie w domu. Nie lubię tylko dla siebie gotować.

Przyjechały moje dziewczyny i poszłyśmy na obiad do Karczmy nad Kryniczanką. Jest to nowy lokal,  jeszcze tam nie byłam. Ale bardzo dobre jedzenie mają, super obsługa, która się nie denerwowała jak nasza Emilcia wszędzie zaglądała. Niestety roczne dziecko jest bardzo ciekawskie. Julcia poszła malować malowanki. Dzień był bardzo miły z moimi dziewczynami.












Pozdrawiam Moni🌸🍀🌸🍀🍀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz