poniedziałek, 3 lipca 2017

Dziennik 2 Lipiec 2017 Bad Soden am Taunus

Niedziela spędzona w Bad Soden . Uwielbiam to miasteczko . Tutaj jest zawsze taki spokój. Pospacerowałam sobie , tyle nowych domów powstało w ciągu roku . Wiem , ze kiedyś znów będę tam mieszkać . W lodziarni same nowe twarze. Byłam w parku przy domu Hundertwasser ( Stowody)lub (Stowasser) . Bardzo lubię taka architekturę . Dla mnie jest taka bajkowa . 







To drzewo jest takie piękne , niestety nie wiem jak się nazywa , ale dla mnie choinka byłaby przepiękna .


Pózniej poszłam jeszcze pooglądać witryny sklepowe . Tutaj jest sklep z takimi duperelami , ale ja go  uwielbiam. Maja piękna porcelanę.






Znalazłam też inspiracje ozdoby na drzwi wejściowe do mnie do domu . 



Widok z Bad Soden na Frankfurt.

Pozdrawiam Moni 🍀🌸🍀🌸🌸🌸🍀



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz