czwartek, 6 lipca 2017

Dziennik 4 i 5 Lipiec 2017 Galerie Handlowe na Zeil Frankfurt

04.07.2017
Normalny dzień w pracy. Trochę stresu , ale do wytrzymania. Wieczór spędzony na rodzinnych rozmowach .

05.07.2017 

Super fajny dzień spędzony we Frankfurcie . Umówiłam się z przyjaciółka. Cały dzień spędziliśmy w  galeriach handlowych . Od sklepu do sklepu. Tyle ubrań co wczoraj przymierzyłam to nigdy wcześniej mi się nie zdażyło , bo ja nigdy nie mierze wcześniej ubrań, kupuje i próbuje w domu. Ale szukałyśmy ubrań na wesele , więc  mierzyliśmy.
Ogólnie teraz źle się czuje , w dodatku kobiece dni nie sprzyjają dobremu samopoczuciu. 

Znalazłam piękna zastawę stołową, ostatnio mam taka zajawkę na zastawy stołowe. 




Znalazłam też śliczny zegar , moja koleżanka powiedziła , ze jakiś taki chiński , ale mi sie spodobał. Uwielbiam repliki malarstwa na porcelanie. 






Pozdrawiam Moni 🌸🍀🌸🍀🌸🍀🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz