wtorek, 4 lipca 2017

Dziennik 3 Lipiec 2017 Jestem Strasznie Gruba .

Oglądnełam fotki ,jejku jak ja przytyłam strasznie. Poprostu chyba nie miałam w domu lusterka. Może gdybym nie miała na ubrania , to trzymałabym wagę. A tak chodzę po sklepach , kupuje co mi się spodoba , nigdy nie mierząc i zawsze wszystko pasuje. Jak coś jest za małe poprostu oddaje dalej i nie zastanawiałam się na tym .Sama na siebie sie wkurzyłam i to strasznie. Choć z drugiej strony super się czuje , mimo że wiem ze ważę 93 kg. Od kiedy zaczęłam chorować przytyłam 43 kg. Zauważyłam juz dawno , że osoby otyłe maja większy humor i u mnie tez się zwiększył. Chodzę uśmiechnięta , dobrze , że choć mój uśmiech mi się podoba.

Pewnie nigdy już nie wrócę choć do 80 kg .
Nawet sport mi nie pomógł , bieganie , ćwiczenia z Panią Chodakowską i ćwiczenia z trenerem personalnym. Nabawiłam się tylko bolących kolan.

I to ja 





Pozdrawiam Moni 🍀🌸🍀🌸🍀🌸🍀



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz