niedziela, 24 grudnia 2017

Dziennik 16 Grudzień 2017 Esslingen am Neckar, zostałam księżniczką.

Byłyśmy u Sussane w Esslingen. Spedziłysmy cudowny dzień , poszłyśmy na jarmark Bożonarodzeniowy. Najpierw padał strasznie deszcz i całe byłyśmy mokre. chyba jedyny jarmark w stylu sredniowiecznym w Niemczech. Było cudownie,musiałyśmy iść sie gdzieś zagrzać wiec zamowiłysmy sobie gorąca czekoladę. Udało mi się usiąść koło grzejnika wiec się wyjrzałam i wysuszylam kurtkę. Po powrocie do domu dostałam koronę na głowę i zostałam oficjalnie księżniczką Hahahaha. 
W prezencie dostałam też pięknego aniołka , który wisi w Mannheim na choince. Miałyśmy zostać do następnego dnia , ale Ramona źle się czuła i postanowiłyśmy wrócić do Mannheim. Niestety pociągi w Niemczech strasznie się spóźniają. W domu byłyśmy dopiero koło 24. 











Pozdrawiam Monika 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz