niedziela, 17 grudnia 2017

Dziennik 7 Grudzień 2017 Ostatnie zakupy przed wyjazdem do Niemiec.

Dziś o 22 wyjeżdżamy juz spowrotem do domu, wiec ostatnie zakupy w Polsce musza być zrobione. Tym razem nie kupiłam wszystkiego w aptece , bo zapomniałam swojej ściągi, ale to co pamiętałam wszystko kupiłam.


Kosmetyki , które kupiłam są naprawdę bardzo dobrej jakości , dlatego teraz nie będę przepłacać tylko co jakiś czas będę kupować w Polsce. Zawsze w Niemczech kupuje w dużych drogeriach jak Douglas czy Mueller. A tu kilka kremów kupiłam w biedronce i jakiejś małej lokalnej drogerii. Są naprawdę bardzo dobre i bardzo wysokiej jakości.






Dzień szybko przeleciał i wracamy do domu. Udało się nam i prosto ze Świebodzina , już bez przesiadki w Słubicach dojechać  do Mannheim. W domu byłyśmy koło 10 rano. Teraz odpoczynek.

Pozdrawiam Moni🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz