niedziela, 14 maja 2017

Dziennik 11-14 Maj 2017

Te kilka dni przeleciały bardzo szybko , chyba dlatego , że cały czas pracowałam. Przez ostatnią pełnie nie spałam za dobrze, odrazu na buzi wyskoczyły mi dwa wielkie wulkany. Pogoda też była do d. wiec tylko praca. Nadrobiłam czytanie książek i oglądanie filmów . Nawet jak nie oglądam wogole polskiej telewizji to oglądnęłam wszystkie odcinki ,, O mnie się nie martw'', chyba jedna z najlepszych polskich komedii. Choć ja nie oglądam wiele to mogę też nie wiedzieć co jest na topie w Polsce. 



Dziś jest niedziela , spędziłam czas w Bad Soden. Jak ja tęsknie za tym miasteczkiem , w końcu mieszkałam tam 6 lat. 


Za tydzień o tej porze będę w drodze do Polski. Już się nie mogę doczekać. 


Pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz