poniedziałek, 1 maja 2017

Dziennik 1 Maj 2017 Święto Pracy

We Frankfurcie cały dzień pada deszcz.💦💦💦💦💦☔️☔️☔️☔️☔️☔️🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧

Przypominałam sobie jak to było kiedyś i  jako małe dziecko jak się chodziło na pochód . Pamietam kwiaty gożdziki biało -czerwone . Właściwie jako już dojrzała kobieta , to zazdroszczę innym krajom jak świętują swoje święta . W Polsce od kiedy mamy kapitalizm , nie widziałam ,żeby ktoś świętował. Takie USA maja swoje święto 4 Lipca , ludzie świętują , mają parady . My mamy 11 Listopada i jedynie z czym mi sie kojarzy to z zadymami i czerwonymi racami palonym na ulicach 💥💥💥💥💥.

Cały dzień spędziłam przed telewizorem , chyba wszystko oglądnęłam co sie dało .


Wieczorem zrobiłam sobie takie małe SPA.  Maseczkę oczyszczającą , paznokcie💅 i długą kąpiel z olejkiem różanym 🌹🌹🌹.

Czas tak szybko leci , już jest maj ,za dwa miesiące moje wnuki bedą obchodzić swoje pierwsze urodziny . Dzieci rosną ja się starzeje hahahaha😁😁😁😁😁 człowiek widzi po swoich dzieciach jak szybko rosną a po wnukach to dopiero ten czas leci do przodu .

Pozdrawiam Moni🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz