wtorek, 2 maja 2017

Dziennik 2 Maj 2017 Święto Flagi 🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱


Dziś święto Flagi 🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱
Gdybym była w Polsce wisiałaby u mnie na balkonie , a tak mogę tylko udostępnić emotikonkę.
🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱 



Byłam rano na treningu mimo , że pogoda okropna i najlepiej w łóżku spędzić te dni. Dobrze , że mam choć ten sport , który teraz daje mi dużo siły i jakieś zadowolenie w końcu jakiś efekt widać mój brzuch jest mniejszy o 5 cm , na wadze nie drgnęło ani troszkę .


Oczywiście u mnie pada .



Dziś mi źle , miliony myśli bombardują mnie przez cały dzień . Dużo się zastanawiam , dlaczego jestem sama . Dlaczego nie potrafię docenić uczuć innych osób , dlaczego potrafię wszystko zepsuć , dlaczego , dlaczego ,takich dlaczego można kilkanaście razy postawić .

Chyba za dużo romansów się na oglądałam , gdzie miłość zawsze wygrywa.
Kiedyś kogoś bardzo kochałam , ale mnie zostawił . Długo cierpiałam i kochałam go dalej , teraz mogłabym mieć go dla siebie , ale miłość minęła. Tyle lat minęło i nagle mam pustkę w sercu. Pózniej spotykasz kogoś innego i myślisz ,że może to właśnie to , a po kilku tygodniach czujesz ,że to też nie to.

Sama sobie potrafię skomplikować życie.

Pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz