wtorek, 20 czerwca 2017

Dziennik 20 Czerwiec 2017 Grypa mnie rozłożyła.

Ramonka jest już na normalnym oddziale , bardzo mnie to cieszy. Niestety jeszcze się bardzo szybko męczy, ale z czasem bedzie lepiej.
Ja niestety w te upały się rozchorowałam , wczoraj dreszcze i gorączka , dziś tylko strasznie męczący kaszel, ciężka głowa i bóle mięśni. Taka letnia grypa mnie dopadła.  Już dawno nie byłam chora.
Wczoraj jak pojechałam do apteki po leki to zahaczyłam o sklep odzieżowy. Jak to w sezonie zaczęły się już duże wyprzedaże , a że do tego likwidują sklep , to ceny zachęcają do kupowania.
Wiem , wiem miałam nic nie kupować , ale jak zawsze znalazłam wymówkę .Super ceny a jak na Szwajcarię to super ceny , nie wiem do czego można przyrównać ,chyba tylko do super niskie ceny ,  wiec zaszalałam. Biedna ta moja walizka już chyba pęknie w szwach.

Baleriny 20 Fr cena wyjściowa 80 Fr skórzane


Sukienka 15 Fr cena wyjściowa 79,90 Fr

Narzutka 15 Fr cena cena wyjściowa 69,90 Fr

Spodnie   10 Fr cena  wyjściowa 34,99Fr



Pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz