wtorek, 11 kwietnia 2017

Dziennik 11 Kwiecień 2017

Samopoczucie okropne , czuje się taka pusta . Zjadłabym chyba z pięć czekolad ,gdybym takie miała w domu , przynajmniej podniosłabym sobie hormon szczęścia . Niestety czekolady brak . Słodyczy jakichkolwiek brak .

Przypuszczałam , że będę tęsknić za dziećmi po kilku dniach spędzonych z nimi , ale nie myślałam, że będę tak bardzo tęsknić. Takiego doła już dawno nie miałam , jak teraz . Najchętniej schowałbym się pod kołdrę i popłakałabym sobie . Niestety chyba leki tak działają , że nie mogę płakać , brak łez.

Niestety choroba nie rozpieszcza , ten ciągły natłok myśli . Kiedyś potrafiłam sobie z nimi poradzić, jakoś je ujarzmić a teraz już nie . Dalaczego najlepiej sie czuje w ciszy ? Kiedyś kochałam słuchać muzykę , a teraz mogę z rana pózniej mnie denerwuje .
Telewizja , kiedyś mogła chodzić 24 h na dobę a teraz tylko wybrane kanały . Jakiś czas dziennie. Wieczorami nigdy nie oglądam .


Pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz