niedziela, 16 kwietnia 2017

Dziennik 16 Kwiecień 2017

Samotne święta w pracy , nie było nawet źle. Nawet nie zjadłam dziś jajka .  We Frankfurcie pogoda zmienna ale ogólnie zimo , wiec nawet na spacer nie miałam ochoty . 
Mam nadzieje ,że następne święta spędzę gdzieś z rodziną. Właściwie ostatnie święta spędzałam cztery lata temu w Polsce.Poza tym to tylko dwa dni , jeszcze jutro i po . 
Moje dzieciaki spędziły święta w Holandii. Moje małe serduszko święciło swój pierwszy  koszyczek . 



Super tak spędzić święta w gronie rodziny i przyjaciół. 


Mój ukochany dziadziuś obchodził teraz swoje 89 urodziny . Kocham go bardzo . Szkoda ,że babcia już nie żyje , byli cudownym małżeństwem . Dziadziusiu żyj nam długo .



W nocy  jakieś koszmary mnie męczyły . Jak już sie lepiej czuje to zaczynaja mnie męczyć koszmary . Ale jest też dobra strona wyspałam  się w końcu . Spałam od 24 do 8 rano , nawet chyba się nie przebudziłabym ,ani razu . Tylko te sny pełne problemów , ale jakoś trzeba to przetrawić .

Pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz