niedziela, 2 kwietnia 2017

Dziennik 02.04.2017

Już niedziela , jutro do domu . Dziś dopakowałam wszystko i jutro mogę już jechać , wprawdzie dopiero przed 18 wyjadę ale już się nie mogę doczekać .

Moja kochana psia sąsiadka mnie odwiedziła już z samego rana , nie nie moje rano to u innych juz południe . Więc przyszła się psinka pożegnać. Jakie smakołyki miałam wszystko dostała . Jemmi uwielbia dostawać smakołyki .






Jak już gdzieś osiąde na stałe to właśnie takiego psiaka sobie sprawie .

Jak ja sie cieszę , że zaczął się już czas na szparagi . Dlatego dziś u mnie na obiad były białe szparagi z zasmażanymi ziemniakami i sosem holenderskim . Uwielbiam takie jedzenie i następne tygodnie bedą w większości należeć do szparagów .



Dziś juz wszystkich moich czytelników pozdrawiam ,Monia 🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz