sobota, 15 kwietnia 2017

Dziennik 14 i 15 Kwiecień 2017

14 Kwiecień Wielki Piątek , w Niemczech święto . Skoro wszystko pozamykane , to szkoda się ruszać do miasta . Dzień przed telewizorem . Film za filmem . Dobrze ,ze ten dzień już za mną . 

15 Kwiecień już koło 10 pojechałam do centrum , żeby zrobić sobie brwi i hennę .
 Odwiedziłam też chińczyka na dworcu głównym i kupiłam lampion . 

Dziś dzień bez makijażu , ale w końcu zrobiłam sobie pazury . Teraz muszę o nie specjalnie zadbać , bo słabe i łamliwe są . Co trzy dni powinnam nałożyć odrzywkę ,ale skoro lakier sie dobrze trzyma to nie będę tak często ich zmywać w końcu zmywacz też je niszczy a dziś jest 6 dzień . Wiec średnio co tydzień będę malować paznokcie . Uwielbiam produkty Sally Hansen . Nie należą do tanich , ale jakość super . Trzymają się ponad tydzień tak do 10 dni  , a ja swoich rąk nie oszczędzam . 





Ładna ta czerwień.



Byłam dziś rownież w Primarku . Choć staram sie teraz nie wydawać za dużo , to i tak przyjiosłam do domu kilka rzeczy . Pościel w motylki i buty . 



Tak mi dzisiejszy dzień przeleciał . Już dużo lepiej się czuje , to chyba ta pełnia tak mnie zdołowała , już też lepiej śpię i szczękościsk znowu ustąpił .

Pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸

Poprzedni wpis 13 Kwiecień 13 Kwiecień 2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz