czwartek, 27 kwietnia 2017

Dziennik 27 Kwiecień 2017 Mam najcudowniejsze dzieci .

Wszystkie plany na dziś poszły niestety w zapomnienie . Chciałam dziś zrobić cardio i ogólnie miałam inne plany  , ale rano zadzwonił telefon i dowiedziłam sie , że dziś jestem sama w pracy i nie mam wolnego . Trochę się zdenerwowałam , bo już wcześniej powiedziałam o moich planach a tu niespodzianka , zostajesz w pracy . 

Udało mi sie choć mały jogging zrobić . Od wczoraj mam małe zakwasy po treningu . 

Czuje się taka zmęczona , wypalona i jakaś taka wewnętrznie zdenerwowana . Nie spałam prawie wogóle w nocy . Wczorajsze  wydarzenia jakoś nie dały zapomnieć o sobie . Ciągle  mam w głowie tą dziewczynę która biła swoją mamę . Ten obraz mam cały czas przed oczami . Siedzę teraz taka zamyślona , przeżywam to wszystko , tęsknie , za moimi dziećmi . Jaka jestem dumna z wychowania swoich dzieci , bo jestem pewna ,że żadne nie podniosłoby na mnie ręki . Moje dzieci były przezemnie wychowywane bezstresowo , nigdy mie miały przede mną tajemnic , mimo tego że ja byłam za granicą to rozmawialiśmy godzinami codziennie . Chyba rodziny będące w damach , nie rozmawiały tyle co ja ze swoimi dzieciakami . Nawet kłótnie , jak to wiadomo są w każdym domu , ja zawsze wszystko na spokojnie przyjmowałam .  Moje dzieci nie wyzywały mnie nigdy i nigdy brzydko do mnie się nie odezwały ,a taka gówniara wczoraj swoją mamę wyzywała od najgorszych , nie będę pisać . Mam najcudowniejsze dzieci .



Pamietam jak byłam w gimnazjum u któregoś z moich dzieci bo coś zrobili , nie pamietam które , czy to u Mateuszka czy u Lali , choć przypuszczam , że to moja córcia coś zbroiła . Po wyjściu  od wychowawczyni chwile porozmawiałam z dzieckiem i poszłam do domu . Wiadomo w domu porozmawiałam z dziećmi i zawsze tłumaczyłam co wolno a czego nie wolno . Wtedy moje dziecko powiedziło , że wszyscy z klasy mówią ,że mają super mamę i ze sami chcieliby taką mieć . 

Ja też mam cudownych rodziców i nie zamieniłabym ich na innych i nigdy sie do nich brzydko nie odzywam. 

Pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz