sobota, 22 kwietnia 2017

Dziennik 21 i 22 Kwiecień 2017


Wiosno , wiosno gdzie jesteś. Zrobiło się strasznie zimno , pada deszcz i jest strasznie ciemno. W jeden dzień padał nawet śnieg co we Frankfurcie nawet w zimie nie zawsze sypie. Moja lampa poszła w ruch i muszę sie doświetlać ,żeby szybciej mnie depresja puściła . Naszczęście nie mam juz szczękościsku . Jakie jest to cudowne uczucie , nie czuć ciągłego ucisku na zęby i wiecznego skurczu.

Te tulipany są takie piękne i kojarzą mi sie z moimi ukochanymi piwoniami . Jeszcze kilka tygodni i już bedą kwitły i otulały wszystko swoim pięknym zapachem .


W minionym tygodniu zaczęłam już chodzić znów na treningi . Zaliczyłam już trzy treningi . Na przyszły tydzień mam cztery zaplanowane .





Dziś zrobiłam sobie makijaż i moja córcia powiedziała , że ślicznie wyglądam . Ostatnimi tygodniami wogóle go nie robiłam . Kupiłam też kilka nowych kosmetyków , tak jakby mi czegoś brakowało.


Tu jest wpis o lampie która mi momaga przetrwać ciemne dni .
Kliknij tutaj .....       Lampa  

Pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz