czwartek, 20 kwietnia 2017

Dziennik 17 do 20 Kwietnia 2017

Naszczęście już normalne dni a nie świąteczne . Szczerze to cieszę się że już za nami . W końcu mogę do miasta po sklepach pochodzić . W czerwcu moje wnuki bedą obchodzić roczek , wiec szukam już prezentów . Dla Julianka może taki fajny samochodzik , ale dla Emilki , nie mam pojecia.
Emilcia ma dużo zabawek po starszej siostrze Julii.



Wszystkim na tym świecie są moje dzieciaki ukochane . Mam trójkę dzieci i dziś , chciałabym abyście poznali moje dzieci i ich rodziny .


Mój najstarszy synalek Mateuszek dla nas Oli , ma cudowną Martusie i wspaniałego synka Julianka .
Wiecie jakie to miłe ,że mogę napisać ,że mam najwspanialszą synową i kocham ją bardzo . Że mimo    różnicy wieku możemy o wszystkim porozmawiać i nieraz się uśmiać . Życzyłabym wszystkim młodym kobietom ,aby miały taki dobry kontakt z mamami waszych facetów , jak my mamy obydwie.





Paulina raczej znana jako Lala , tak ja nazwał Mateusz jak sie urodziła i tak zostało do dziś . Ma wspaniałego męża i tatę dla swoich córeczek . Mariuszek dla nas Maniek , kocha je nad życie . Jako zięć nie mogę narzekać , choć mówi do mnie Teściowa , już mu kilka razy mówiłam ,że ma mówić jak inni Monia , ale on lubi jak się denerwuje , oczywiście w dobrym słowa znaczeniu. Moje dwie cudownie wnuczki Julcia i Emilcia . Jestem tak szczęśliwa , bo Juleczka jest w takim wieku już, że mówi ,, Babcia jak przyjedziesz ,jadę do Ciebie na dwa tygodnie ''.







Konrad czyli Gutek . Moje oczko w głowie jako najmłodszy . Tak się cieszę , że jest z Mateuszkiem i Martusią , moim bratem Maciusiem , Karolinka i małym Kacperkiem w Holandii.


Pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz