środa, 8 lutego 2017

Dziennik 08 Luty 2017

Obudziłam sie zmęczona ,spocona i z bolącą szczęką .Nawet szyna relaksacyjna na zęby mi dziś nie pomogła za dużo .Jak każdego dnia trzeba wstać i zmusić sie do życia .Wczoraj chyba za dużo myślałam o mojej zmarłej przyjaciółce Gracjanie ,bo dziś samopoczucie depresyjne ,gdyby nie to ,ze muszę pracować to dziś zostałabym w łóżku na cały dzień .
Dziś jest dzień gdzie depresja daje o sobie dość mocno znać , łzy płyną sobie po policzku 😭😭😭😭😭
Teraz posłucham sobie radia i wypije kawę z mlekiem .Nie wiem dlaczego ale radia czy ogólnie muzyki mogę słuchać tylko do południa ,pózniej jestem wewnętrznie zdenerwowana i muszę mieć ciszę , wszystko wyłączone .




Miałam wyjść na spacer ,ale dziś chyba do południa nigdzie nie wyjdę ,poprostu brak ochoty i lenistwo .

Bruksizm ,szczękościsk dziś mi strasznie doskwiera ,mimo ćwiczeń cała szczeka mnie boli .




W dzień  potrafię kontrolować swoją żuchwę ,zeby jej nie przemęczać tak w nocy zgrzytam i zaciskam ja odruchowo .Rano wstaje z bólem głowy i żuchwy .

Będę tez tu pisać o tym jak ja sobie radzę z depresją , bezsennością ,bruksizmem , 
strachem ,lękami ,samotnością .


Miejsca w których byłam i będę tez opisze !!!!! Mieszkając w trzech krajach ,może być ciekawie 👌👌👌😀😀😀😀😀😀😀😀

Polska 
Niemcy 
Szwajcaria 

Moda , kosmetyki ,zakupy .

Perfumy to coś co kocham najbardziej wiec będę je też opisywać najlepiej jak potrafię .



Samopoczucie 7
Zmęczenie 9
Sen w nocy 4
Szczękościsk 8
Myśli depresyjne 4
Myśli o samookaleczeniu 0
Myśli samobójcze  0
Strach przed ludźmi 0





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz