poniedziałek, 6 lutego 2017

Dziennik 06 Luty 2017



6 Luty 2017 
Zachowania depresyjne w skali od 0 do 10
Samopoczucie 4
Zmęczenie 8
Sen w nocy 3
Szczękościsk 4
Myśli depresyjne 4
Myśli o samookaleczeniu 0
Myśli samobójcze  0
Strach przed ludźmi 0

Dziennik
Wstałam po godzinie 6 rano ,całkowicie zmęczona .Mimo brania leków nasennych nie spałam prawie  wogóle , czasami sie zastanawiam czy bedzie kiedyś taka noc ,kiedy prześpie ją całą i bez brania tabletki na sen .

Przed pracą kilka spraw do załatwienia ,typu poczta , małe zakupy choć bez nich też mogłabym sie obejść , w końcu to tylko zachcianka ubraniowa była , wiec weszłam co sklepu C&A i zakupiłam kilka ubrań .Po powrocie do domu mam wyrzuty sumienia bo tak naprawdę wcale tych ubrań tak bardzo nie potrzebuje , niestety pokusa była większa  odemnie .
I tak w szafie przybyło znowu kilka ubrań



     -koszula w kratkę  z 15 Euro   na 7 Euro
                                             







-bluzka biała z nadrukiem 12 Euro

                     


-srebrne ponczo za 9 Euro











- leginsy w cenie obniżonej z 19 Euro na 9 Euro





Dobrze , że są wyprzedaże ,można zaoszczędzić , choć ja oszczędna wogóle nie jestem .



Oczywiście kupiłam sobie też czarne szpilki  H&M za 19.99 E ( będę sie uczyć w nich chodzić ).
Ale tak wolały do mnie ,, Moni jeszcze nas przygarnij " ja to jestem psychiczna ,pewnie założę je z dwa razy i pójdą w kąt .

















Teraz mały spacer po parku choć pogoda we Frankfurcie nad Menem zmienna jest ,raz słońce ,raz pochmurnie i zimny wiatr .










Jestem zmęczona ,mam juz dość na dziś .W końcu zrobiłam zapis w kalendarzu o urodzinach i imieninach rodziny ,zabierałam sie za to juz od grudnia 2016  a mamy juz pierwszy tydzień lutego .
Na dziś juz wszystko chyba zrobione .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz