wtorek, 21 lutego 2017

Dziennik 21 Luty 2017

Dziś dzień treningu . Wprawdzie nie miałam ochoty dziś ruszać sie z domu , ale poszłam .
Zobaczyłam tylko kątem oka z kim będę dziś ćwiczyć do pary . Wysoki blondyn , szczupły ,widać ,że wysportowany . Byłam wściekła bo będę musiała nadążyć , kto nie ćwiczy ten nie wie jakie to jest frustrujace .
Gdy mój współćwiczący  odwrócił sie w moja stronę ,nogi się ugięły podemną.
Trener powiedział poznaj swojego partnera , to jest Matthias a to jest Monika .
Powiedział do niego ,że my sie znamy . Frankfurt wielkie miasto i trafiło , że spotkałam faceta z którym się przez jakiś czas spotykałam .
Po treningu zaprosił mnie na kawę . Wyjaśniliśmy sobie dlaczego urwałam kontakt i przestałam sie odzywać . Że choć nie byłam zazdrosna to czułam się niepewnie jak widziałam te wszystkie laski  , które go wiecznie zaczepiały  jak gdzieś wychodziliśmy razem . Bałam się , ze jak ja sie zaangażuje to on mnie zostawi . Umówiliśmy sie ,że jak wrócę za 6 tygodni do Frankfurtu , to sie znów spotkamy i teraz już będę odpisywać na wiadomości .

Poszłam pózniej do C&A a tam wyprzedaże na kurtki , spodnie ,płaszcze o -75%.
To są dopiero promocje . Tak wiec dwie pary spodni i buty ,przyniosłam do domu .
Wprawdzie w pierwszym momencie miałam lekki atak paniki , że tyle ludzi tam jest , trochę mnie to ździwiło bo teraz nie mam problemu jak jest więcej ludzi ,że gdzieś sie ten strach u mnie pokazał.
Tutaj naprawdę można zaoszczędzić na zakupach , bo np. Kurtka skórzana która kosztowała 150 euro. dziś była za 30 euro . Moje spodnie kosztowały obie pary przed zniżką 29 euro - 21,75  to jest 75% =7,25 euro za pare .













Buty za 19 euro .



Dwie apaszki po 1 euro . 





Dziwić się ,że moje szafy pękają w szwach , jak tu zawsze coś jest na promocji .
Gdyby w Polsce były też takie wyprzedaże , a nie jak to robią ze podnoszą cenę i od podniesionej dopiero robią wyprzedaż .

Odwiedziłam też Giampiera i pożegnałam się ,bo będziemy sie dopiero widzieć za 6 tygodni .
A teraz juz w domu i trzeba trochę popracować .



Miłego wieczoru i pozdrawiam Moni🌸🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz