sobota, 11 lutego 2017

Głupota ludzka nie zna granic !

,,Gdyby głupota mogła latać , to Ci wszyscy by latali "

Dziś taki u mnie luźniejszy dzień ,wiec poczytałam sobie to i owo w internecie .Jakaś osoba dodała mnie do grupy gdzie ludzie doradzają sobie wzajemnie w kwestii chorób.
Przeżyłam szok jakie wykształciuchy tam siedzą .
Normalnie same docenty doktory habilitowane w medycynie .

Ja nie wiem czy nauka w Polsce tak zeszła na psy ,ze porady trzeba szukać w internecie . 

Mama 2,5 latka napisała ,ze jej dziecko kilka dni wcześniej zrobiło kupkę z krwią , w międzyczasie była u lekarza  ale czekają dopiero na wyniki .Wczoraj  dostało krwotok z noska , a dziś rano wstało z temperaturą 38,5 i bólem brzuszka .I ona na forum pyta co ma zrobić , bo chciałaby zaoszczędzić dziecku stresu związanego z wizyta w szpitalu .

Na kilkadziesiąt komentarzy tylko jeden był o tym żeby pojechała z dzieciątkiem do szpitala . Niestety większość lecz sama (odrazu z pełną receptą i opisem co ma zarobić ) a najlepiej odrazu do tych od alternatywnej medycyny jechać .
Acha żeby było jasne jak ktoś chodzi do takich ludzi niech chodzi ja nie mam nic przeciwko .
Tutaj mi chodziło tylko o tego maluszka .

Jak poczytałam odpowiedzi , nogi się pode mną ugięły a ręce opadły do samej podłogi .
 Tutaj nasuwają mi się najgorsze przekleństwa w polskim słowniku .
Czy ludzie są tak głupi czy tylko takich udają ?
Mam troje dzieci i z najmniejszą głupotą nie latałam do lekarzy ,ale jak widziałam ze dziecko cierpi lub jest chore to szlam odrazu czy to w dzień do przychodni czy w nocy na ostry dyżur .
Moja córcia gdy jej to opowiedziałam powiedziała , ze jest w jakiejś grupie na fb dla młodych mam .

Kiedyś jakaś młoda przyszła mama ,napisała posta .
Jestem w 7 miesiącu ciąży i leci mi krew , co mam zrobić .
Każda normalna jedzie do szpitala lub wzywa pogotowie .
Jakie wyrośnie nowe pokolenie .


Następnie poczytałam Fakt i artykuł o matce co sie znęcała nad maleństwem miesięcznym czy dwumiesięcznym .Rzucała o podłogę tym maleństwem .
Tego nie będę komentować .
Ale oczywiście w komentarzach było wszystko .
Najbardziej się wkurzyłam  jak ktoś napisał ,ze powie ze ma depresje to zamkną ja na leczenie w psychiatryku .
Nie wiem czy ten ktoś jest sam taki durny czy inteligentny inaczej .
Przecież biegli sądowi to nie są matołki a depresji nie da się symulować .

Miłego wieczoru pozdrawiam Moni .🌸🌸🌸🌸

PS. Zamiast siedzieć w internecie poczytajcie jakaś dobra książkę z której wyniesiecie jakaś naukę .
Encyklopedie naprzykład.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz