czwartek, 9 lutego 2017

Dziennik 09Luty 2017

We Frankfurcie dziś mimo słońca jest zimno .
Moje samopoczucie jest na bardzo niskim poziomie .Na 20 min włączyłam sobie lampe imitującą światło słoneczne ,zeby choć trochę mój organizm dostał światła .
Mimo większej dawki leków coś ta deprecha mnie nie chce puścić od kilku dni .

O 11.30 miałam mój trening cardio ,gdyby nie to że mam nadzieje schudnąć to przestała bym chodzić.
A tak trenerka mnie motywuje do ćwiczeń ,bo w domu mimo milionowych prób zawsze po
dwudziestu sekundach był koniec .


Szczękościsk męczy mnie już nie tylko w nocy ,ale też w ciągu dnia .
Łapie sie na tym ,ze mam zaciśnięte zęby.
Na noc  mogę założyć sobie szynę ,ale w ciągu dnia w pracy gdzie mam ciągły kontakt z innymi jest to krępujące dla mnie .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz