wtorek, 7 lutego 2017

Depresja -objawy i leczenie .

                                                       Objawy i leczenie .

Depresja nie leczona ,choroba zbierająca największe żniwo wśród ludzkości .
- smutek,
- bezradność ,
- brak energii,
- poczucie winy ,
- strach ,
- negatywna własna ocena
- strach przed kontaktami międzyludzkimi,
- natręctwa,
- bezsenność,
- myśli o samookaleczeniu się,
- myśli samobójcze

Jeżeli objawy utrzymują sie dłużej niż 2 tygodnie możemy podejrzewać u siebie depresje .
Najlepiej odrazu zapisać sie na wizytę do lekarza psychiatry ,który stwierdzi co nam dolega .
Nie wstydźmy sie tego ,ze złe sie czujemy , pomyślmy o naszych najbliższych .
Zauważyłeś takie objawy u najbliższych idź z ta osoba do lekarza bo może być za późno .
Leczenie jest bardzo ważne w depresji i przyjmowanie leków również.
Każdemu pacjentowi będą dobrane leki takie jakie potrzebuje , ja osobiście brałam juz chyba wszystkie możliwe leki , niestety po pewnym czasie przestają ona na mnie działać .
Teraz są juz leki nowej generacji i można normalnie funkcjonować .
Pamiętajcie lekami pochodzenia roślinnego i herbatą z melisy depresji nie wyleczycie.



Kiedyś nagrałam film na Youtubie i był nawet drugi odcinek ,niestety wpadłam znowu w wielkiego dola i przestałam nagrywać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz