poniedziałek, 13 lutego 2017

Dziennik 13 Luty 2017

                      13 wcale nie taki pechowy !!!

Dokładnie 8 lat temu w dniu 13 lutego 2009 w piątek otrzymałam tak długo oczekiwany rozwód i zakończyłam tamten straszny okres w moim życiu .



Dziś dzień nawet szybko przeleciał ,piękna pogoda dziś królowała we Frankfurcie .

 





Jejku nie potrafię zapanować nad objadaniem się, do 15 mogę żyć na kawie z mlekiem ,ale juz od 16 to wszystko co sie nawinie .
Najgorzej to przed samym zaśnięciem cała tabliczka czekolady , duży kubek kakao i kilkanaście ciastek .Inaczej nie zasnę .
Dziś moja waga pokazała 91 kg , poryczałam się , bo wiem że to moja wina , nie powinnam tak jeść kompulsywnie , a ja jakbym nigdy na oczy słodkiego nie widziała .
Od dzisiaj zwiększyłam sobie dawkę antydepresantu , bo ileż można zajadać swoje niepowodzenia .



Dołączyłam do dwóch grup na Facebooku jedna dla czterdziestolatków a druga coś o miłości .
Po jednym dniu usunęłam się,  bo nie mogłam znieść jak kobiety sie poniżają .
Normalnie anonsy jak z burdelu a nie dla kogoś ,kto szuka miłości .
Kobiety ,które sie nie szanują a chciałyby zeby je mężczyźni szanowali .
Albo ja jestem inna ,albo teraz tak jest i ja nie miałam pojecia . 
Pod przykrywka ,ze to żart .
Prawdziwe kobiety ,damy chyba tak sie nie zachowują .


Miłego wieczoru ,pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz