piątek, 24 lutego 2017

Relax w wannie ,najlepszy na każde dolegliwości.

Na mój obolały brzuch , wzdęty do granic możliwości najlepsza jest ciepła gorąca kąpiel .
Tak wiec poleżałam sobie w gorącej wodzie . Oglądnęłam jakiś film na youtubie , oczywiście uraczyłam  się jeszcze pączkiem ,który jeden jedyny został i musiałam sie nad nim zlitować bo do rana juz nie nadawałby sie do zjedzenia . Wiem , wiem każda wymówka jest dobra , żeby zjeść słodkie !!!












Moje ulubione olejki do kąpieli i sole . 




Lawenda , pomarańcze , mięta  pięknie pachną i rozluźniają . Sól antystresowa .Olejki pięknie nawilżają skórę.


Już 00.20 a ja nie mogę zasnąć. Czasem się zastanawiam , czy nie opuścić Europy i nie zamieszkać w     USA . Może wtedy nie miałabym problemów z bezsennością, tak mi sie wydaje , ale mogę sie mylić .
Wybrałabym sobie jakieś słoneczne miejsce np. Miami .
Różnica czasu to pięć godzin , to mi by pasowało bo jak juz mogę odespać to śpię najlepiej między godziną 5 a 9 rano , ale zdażało mi sie spać czasem do 11 przed południem .



Zrobiłam sobie też paznokcie czerwień zamieniłam na róż .
Jako młoda dziewczyna nie malowałam paznokci , a teraz lubię to robić .
W pewnym wieku zmieniają się różne przyzwyczajenia .
     

I tak usnęłam koło 2 w nocy o 7 juz byłam na nogach i piłam kawę z mlekiem .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz