piątek, 17 lutego 2017

Dziennik 17 Luty 2017

Dziś jestem strasznie zmęczona , oczy mi sie same zamykają ,ale nie mogę zasnąć .
Od 4 rano nie śpię , w pracy ani chwile odpoczynku ,ani psychicznego ani fizycznego .
Są takie dni ,gdy mam wszystkiego dość .

Głowa mi pęka ,oczy bolą ze zmęczenia ,brzuch wzięty z za szybkiego jedzenia , grzyby dziś były jakieś zawody w jedzeniu na szybkość byłabym mistrzem .
Dziś nie mam ochoty na nic , kompletnie na nic .
Jak pomyśle ,ze od poniedziałku jestem sama w pracy , ze wieczorem będę zmęczona jak koń po westernie .
Mam nadzieje ,ze jutro nie będę musiała juz od rana pracować tylko dopiero od 13 .
Wszystko sie okaże wieczorem , ale mam przeczucie ,że będę sama .
Chciałabym zrobić tyle wpisów na bloga o perfumach , kosmetykach , lakierach do paznokci .
Ale też opisać różne symptomy depresji ,ale póki co jestem zmęczona i muszę trochę odpocząć .

Pozdrawiam wszystkich serdecznie Moni 🌸🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz