niedziela, 19 lutego 2017

Dziennik 19 Luty 2017

Dzień byłby nawet w porządku , gdyby nie pewna afera o wpis w grupie ,której opublikowałam swój post .
Pewna pani zamiast mi wprost napisać ,, kobieto zmiń wpis '' ze zażywasz środki nasenne na np.wziełam tabletkę zeby usnąć , brzmi jak hahaha nie powiem .
I potoczyła sie między nami wymiana wiadomości pod postem .
Mądra nasza Pani administrator , zablokowała dalsza wymianę wpisów , bo chyba wpadłabym w dola , ze przezemnie może ktoś wpaść w uzależnienie . I tu sie nie wyśmiewam ,absolutnie .Ja jestem strasznie  wrażliwą osobą . Potrafie z byle powodu wpaść w dołek , a jak każdy wie osobie z depresją jest ciężko pózniej z niego wyjść i normalnie funkcjonować .

Ale juz koniec o aferze .

Moja kochana przyjaciółko G.S proszę dbaj o siebie i odpuść. Są czasami sprawy na ,które nie mamy wpływu a nasze zdrowie jest najważniejsze . Pewne sprawy trzeba zostawić takimi jakie są , to że będziesz sie denerwować nic nie da . Pomyśl wtedy o dzieciach i o nas ,którzy Cie kochamy , lubimy i szanujemy.Pamietaj ,ze nie zawsze pada deszcz 🌧,ale wyjdzie tez słoneczko 🌞 I bedzie dobrze .Jak  będziesz sie denerwować to ucierpi na tym Twoje ❤.

O mnie sie nie martw . Znam numer i wiem ,ze mogę zadzwonić , ale czasami są dni , ze człowiek ma ten gorszy dzień . Ja staram sie być mocna , w końcu tyle lat daje sobie radę z chorobą.

Miałam dziś tyle pomysłów na wpisy i chciałam je napisać i mieć w schowku , ale jak zaczęłam sie przejmować , to niestety nie napisałam nic , a naprawdę chciałam .
Zaplanowałam sobie napisać o
- Szczekościsku i szynie relaksacyjnej ,która posiadam .
- Jedzeniu Kompulsywnym
- Bezsenności
- Poceniu sie w depresji i jakie antyperspiranty mi najlepiej pomagają ,
- Jak poradziłam sobie ze strachem w stosunku do ludzi .
Niestety bedą musiały poczekać .
Ze też jeden wpis potrafi zmienić samopoczucie i odechciało mi sie wszystkiego .

Miłego wieczoru pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸🌸🌸









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz