piątek, 24 lutego 2017

Dziennik 24 Luty 2017


Dziś mój brzuch ciężarnej z trojaczkami wrócił do normy i waga też pokazała mniej o 2 kg .
Wiem , nie powinnam jeść wielu pokarmów ,ale to jest mocniejsze odemnie .
Pozatym woda , zatrzymuje mi sie w organiźmie , a że mam niskie ciśnienie nie mogę brać tabletki na sikanie jak ja to mówię . Picie herbaty z pokrzywy mi nie pomaga . Jutro pojadę do miasta i kupie sobie uciskowe rajstopy bo te co mam są grube a tu we Frankfurcie juz wiosna , można założyć cieńkie .  

Dziś też czeka mnie męka , ale ja uwielbiam dobrze zjeść . Ugotowałam dziś na obiad placki ziemniaczane z gulaszem i młodą fasolką ,,Jasiek '' ,ugotowaną w wodzie z solą ale bez prażonej bułki tartej . Zaparzyłam sobie już ziółka na lepsze trawienie , ale to i tak zamało .








Właśnie mój licznik blogowy pokazał ze ponad 5tyś osób odwiedziło mojego bloga . Dla mnie to naprawdę dużo i mam nadzieję ,że będziecie mnie dalej odwiedzać. Należę do osób , które sie zniechęcają i zostawiam różne sprawy w połowie . Gdy nagrałam te dwa filmy na YouTube , miałam zamiar dalej to robić , wiele osób pisało mi w wiadomościach prywatnych że czekają na dalsza część.
Wystarczyła jedna wiadomość , która mnie strasznie zabolała i wpadłam w depresje , 
zajadałam swoje bóle , że osoba która mnie nie znała i tylko z opowieści innej kobiety 
naskoczyła na mnie .


Powinnam mieć skórę twardą jak pancerz żółwia .

Tym razem bedzie inaczej , będę pisać mój dziennik , bo to taka pamiątka na przyszłość.

Pewnie wieczorem znów powtórzę relax w wannie z bardzo gorącą wodą i olejkami .


A teraz juz coś innego . Mój zakupoholizm sie odezwał , ale to dlatego , ze przytyłam i moje sukienki są na mnie trochę zamałe , wiec kupiłam sobie dwie nowe .
Uwielbiam nosić spódniczki i sukienki , to taki kobiecy strój . I nawet jak sie ma kilkanaście kilo za dużo to sie wygląda bardzo ładnie .
Kiedyś nosiłam częściej spodnie , a teraz stawiam na kobiecość .






                                               C&A sukienka sweterkowa 19 Euro 





                        C&A sukienka dżinsowa 25 Euro 

Ciekawe ile z tych ubrań będę mieć pod koniec roku . 





Miłego wieczoru , pozdrawiam  Moni 🌸🌸🌸🌸🌸🌸





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz