wtorek, 7 lutego 2017




Dziennik 7 Luty 2017 


                                     Zachowania depresyjne w skali od 0 do 10

Samopoczucie 4 

Zmęczenie 10

Sen w nocy 3

Koszmary senne 9 

Szczękościsk 4

Pocenie się  8 

Myśli depresyjne 4

Myśli o samookaleczeniu 0
Myśli samobójcze  0.                    }super ,ze w trzech mam 0
Strach przed ludźmi 0



Dziennik 



Dziś dodałam do zachowań depresyjnych jeszcze koszmary senne i pocenie się.



Wstałam chyba koło 7 rano , cała mokra od potu .Koszmary senne które mnie męczą jak juz zasnę nie dają mi sie totalnie zrelaksować . Szybki spacer z pieskiem  ,dopiero kawa postawiła mnie na nogi trochę .Dzis wtorek więc  mój trening . Ćwiczenia w parze ( dostał mi sie młody chłopak około 25 lat), super wysportowany a ja stara baba ledwo nadążałam z ćwiczeniami ,które pokazywała trenerka .Dałam radę . Hura hura .


Odwiedziłam kolegę macho Giampiera  ,zawsze tak o nim mówię choć to przemiły facet .Wypiliśmy  sobie kawkę i trzeba było juz do pracy wracać .



                                     
Dodaj napis



         
Pooglądałam sobie różne wina i grappy.

Zawsze tu kupowałam dla mojej przyjaciółki Gracjany grappe .



   





 Czas tak szybko leci i Gracjanki juz nie ma wśród nas od pół roku.Tak bardzo za nią tęsknie .
I tak pod wpływem wspomnień sie popłakałam 😭😭😭😭😭

             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz